ტრენინგის IV დღე
ტრენინგის მეოთხე დღეს განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები,კერძოდ განმავითარებელი და განმსაძღვრელი.
განმავითარებელი შეფასების დროს აუცილებელია დავიცვათ შეფასების თანამიმდევრობა.კერძოდ,პირველ რიგში უნდა მოხდეს მოსწავლეთა
საჭიროების შეფასება და წინარე ცოდნის განსაზღვრა,რომელსაც მოვარგებ "ვიცი, გავიგე,მინდა ვიცოდე ,შემდგომში უნდა მოვახდინოთ თანამშრომლობის ხელსეწყობა და ამისათვის გამოვიყენებ მონიტორინგი წახალისების ჩეკლისტებს,მესამე აუცილებელია მოსწავლეთა მონიტორინგი, ამისთვის გამოვიყენებ მოსწავლეთა ჩანიშვნის ფურცელს და ბოლოს მეტაგოგნიტაციისთვის თანამშრომლობით შეფასებას.
,განმსაზღვრელი შეფასების მიზანია მასალის გაგების და უნარ-ჩვევების შეფასება.
იგი გამოიყენება პროექტის დასრულების დროს და მე მიმაჩნია უკეთესი იქნება თუ გამოვიყენებ საპროექტო რუბრიკას.
ტრენინგის მეოთხე დღეს განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები,კერძოდ განმავითარებელი და განმსაძღვრელი.
განმავითარებელი შეფასების დროს აუცილებელია დავიცვათ შეფასების თანამიმდევრობა.კერძოდ,პირველ რიგში უნდა მოხდეს მოსწავლეთა
საჭიროების შეფასება და წინარე ცოდნის განსაზღვრა,რომელსაც მოვარგებ "ვიცი, გავიგე,მინდა ვიცოდე ,შემდგომში უნდა მოვახდინოთ თანამშრომლობის ხელსეწყობა და ამისათვის გამოვიყენებ მონიტორინგი წახალისების ჩეკლისტებს,მესამე აუცილებელია მოსწავლეთა მონიტორინგი, ამისთვის გამოვიყენებ მოსწავლეთა ჩანიშვნის ფურცელს და ბოლოს მეტაგოგნიტაციისთვის თანამშრომლობით შეფასებას.
,განმსაზღვრელი შეფასების მიზანია მასალის გაგების და უნარ-ჩვევების შეფასება.
იგი გამოიყენება პროექტის დასრულების დროს და მე მიმაჩნია უკეთესი იქნება თუ გამოვიყენებ საპროექტო რუბრიკას.
წარმატებები ძვირფასო
ОтветитьУдалитьწარმატებები ძვირფასო
ОтветитьУдалитьველოდები შენი პროექტების განხორციელებით გამოწვეულ ნეტარებას, წარმატებებიიი!!!
ОтветитьУдалитьველოდები შენი პროექტების განხორციელებით გამოწვეულ ნეტარებას, წარმატებებიიი!!!
ОтветитьУдалить