ტრენინგის III დღე
ტრენინგის მესამე დღეს გავიარეთ მეორე მოდული-სასწავლო პროცესის დაგეგმვა.
გავიგეთ რამდენად მნიშვნელოვანია ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტების გათვალისწინება.აუცილებელია გავითვალისწინოთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები,21-საუკუნის სიტყვები.
მივიღეთ რჩევები მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შესახებ.
თემატური და საკვანძო კითხვების დასმა აუცილებელია,ვინაიდან ეს კითხვები მოიცავს
შინაარსობრივი საკითების სიღრმისეულ ცოდნას, მისი საშუალებით შევძლებთ თემის შინაარსისი განსაზღვრას და სტრატეგიების დასახვას სასწავლო პროექტის პორტფოლიოზე მუშაობისას.
ტრენერის თქმით კითხვის ეფექტურად დასმა განაპირობებს მოსწავლეთა სიღმისეულაზროვნებას.როდესაც მოსწავლეები მათთვის საინტერესო კითხვებს მოისმენენგაიზრდება მათი ჩართულობის ხარისხი სასწავლო პროცესში.
ტრენინგის მესამე დღეს გავიარეთ მეორე მოდული-სასწავლო პროცესის დაგეგმვა.
გავიგეთ რამდენად მნიშვნელოვანია ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტების გათვალისწინება.აუცილებელია გავითვალისწინოთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები,21-საუკუნის სიტყვები.
მივიღეთ რჩევები მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შესახებ.
თემატური და საკვანძო კითხვების დასმა აუცილებელია,ვინაიდან ეს კითხვები მოიცავს
შინაარსობრივი საკითების სიღრმისეულ ცოდნას, მისი საშუალებით შევძლებთ თემის შინაარსისი განსაზღვრას და სტრატეგიების დასახვას სასწავლო პროექტის პორტფოლიოზე მუშაობისას.
ტრენერის თქმით კითხვის ეფექტურად დასმა განაპირობებს მოსწავლეთა სიღმისეულაზროვნებას.როდესაც მოსწავლეები მათთვის საინტერესო კითხვებს მოისმენენგაიზრდება მათი ჩართულობის ხარისხი სასწავლო პროცესში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий